Freedom comes when you learn to let go

Hej!:)
Just nu sitter jag i min säng,hehe som vanligt? tänkte plugga lite,men har inte orken att komma igång..tycker det är så onödigt att ha prov på sånt man ändå inte har någon användning av. Skoldagen då..hmm tråkigare än vanligt. Kanske beror på att jg inte kände mig helt hundra idag. Hade också 4 jobbiga lektioner innan jag fick lite mat i magen. Det hade varit lite gött att slippa skolan ett tag nu faktiskt,börjar bli lite för mycket med allting känner jag. Senare ikväll blir det några avsnitt av The Vampire Diaries+popcorn. Det behöver jag en dag som denna!men vi hörs jappjapp pusss♥

Kommentarer
Phija säger:

Du är la för söt eller! :*

2012-01-24 | 18:06:55
Bloggadress: http://gossig.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback