Bra helg!

Hej allihopa!
Igår drog jag och Clara hem till mig en snabbis för att hämta lite grejer som skulle med hem till Clara. När vi kom till henne så inväntade vi Mettis. Senare när Mettisen hade kommit var det dags att sätta igång att fixa oss inför kvällen. Fest stod på schemat! Festandet varade inte allt för länge. Vi insåg att den festen var inget för oss. Så jag och Clara drog hem till henne och myste med film, popcorn, choklad, och dricka. En riktigt mysig kväll helt enkelt med mycket skratt. Vaknade även upp bredvid tokungen. Åt en god frukost och även denna morgonen blev det en del skratt. En super bra fredag och lördag säger jag bara! Nu ska jag göra om mitt rum. Bort med det gamla,in med den nya! pusss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback